Novae Res
Szczegóły strony novaeres.pl:
- ID: 3085
- Tytuł: Novae Res
- URL: novaeres.pl
- PageRank:
- Kliknięć: 6
- Wyświetleń: 1094
- CTR: 0.55%
- Data dodania: 20 01 2017
- Słowa kluczowe: wydawanie książek, wydawca książek, dobre wydawnictwo
- Kategorie:
- Link nie działa/spam ?
- Wyróżnij ten wpis - bądź widoczny w katalogu!
Podlinkuj stronę novaeres.pl:
Odwiedziny robotów:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
CyfroCzytelnia - ebooki, audiobooki i eprasa. »
Internetowa ksi?garnia, w której znajdziesz tysi?ce publikacji w najwy?szej cyfrowej jako?ci. Dost?pne s? wszystkie najwa?niejsze formaty mobilnych wyda? ebooków i e-prasy; MOBI, EPUB, PDF, audiobooki w formacie MP3. Najnowsze ?wiatowe bestselery w najlepszych cenach. Rabaty nawet do 65%, wiele darmowych ebooków i audiobooków. Ebooki zabezpieczone za pomoc? znaku wodnego. Za ka?dy zakup dostajesz tzw. PUNKTY NEXPRESSO. To wewn?trzna "waluta" ksi?garni za, które mo?esz kupowa? inne publikacje. Gwarancja najni?szej ceny, je?eli znajdziesz ta?sze ebooki w sieci, zwracamy ró?nic? w postaci Punktów Nexpresso naliczonych na Twoje konto, lub je?eli nie b?dziesz zadowolony z zakupionego produktu, zwrócimy Tobie pieni?dze. OKAZJA DNIA, to sposób na dokonanie naprawd? taniego zakupu wybranego ebooka lub audiobooka.Codziennie inna publikacja po diabelsko niskiej cenie. Jeste?my sklepem partnerskim NEXTO, które gwarantuje sprawn? obs?ug? zamówienia. Serdecznie zapraszam do zapoznania si? z ofert?, z pewno?ci? znajdziesz co? dla siebie.
Data dodania: 20 11 2012 · szczegóły wpisu » -
Elmar - Szkolenia savoir-vivre wobec osób niepełnosprawnych. »
Szkolenia to ważny element naszego życia. Najczęściej znamy szkolenia komputerowe i podnoszące kwalifikacje zawodowe. Jednak jest pewien rodzaj szkoleń, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród firm, instytucji, szkół i urzędów oraz banków. Są to szkolenia z obsługi klienta niepełnosprawnego. Organizujemy je dla Państwa już od wielu lat. Wiemy czego wymaga klient niepełnosprawny i jak należy mu to dostarczyć. W kontaktach z takimi osobami należy wykazać się delikatnością, empatia, ale również stanowczością i pewnością siebie. W jakich proporcjach należy stosować każdy z tych elementów. Jakimi słowami zwracać się do tych osób? Co robić, kiedy trzeba wejść z nimi w polemikę? Czy podnoszenie głosu jest uzasadnione? Na te wszystkie delikatne pytania, wyjaśnień udzielają szkolenia savoir vivre w stosunku do klienta niepełnosprawnego. Wiemy, jak bardzo są one potrzebne w Waszej firmie, banku lub urzędzie. Dla każdego z Państwa przygotowaliśmy ciekawą propozycję zorganizowania szkolenia, o której możecie się dowiedzieć z naszej strony internetowej.
Data dodania: 30 10 2015 · szczegóły wpisu »